صادق صبا فرزند طلاق از فساد اخلاقی در بی بی سی تا ارتباط نامشروع ؛ فروش مواد مخدر و قماربازی

 

یک منبع آگاه  به بخشی از زندگی سیاه و غیر متعارف صادق صبا مدیر بخش فارسی بی بی سی اشاره کرد؛نکاتی که به راستی مشمئژ کننده است.

 

متولد رشت 62 ساله دانش آموخته رشته حقوق از دانشگاه تهران ؛ پدر صادق صبا به نام حسین صبا مغنی بود وی در طول زندگی خود دو بار ازدواج می کند که صادق صبا فرزند زن دوم وی است.

وی ادامه داد: صادق صبا از سن 7 سالگی زیر دست نامادری بزرگ می شود ؛ خود وی در خاطراتش اذعان داشته است که به شدت از نامادر ی خود به لیل بد رفتاری متنفر بوده است و هر روز طلب مرگ وی را می کرد.

این منبع اگاه گفت: صادق صبا در دوران دانشجویی با دختری به نام سپیده (ر) آشنا می شود و پس از برقراری ارتباط نامشروع با وی صاحب یک فرزند حرامی می شود که هم اکنون این فرزند در لندن نزد پدر است.

وی افزود: صادق صبا یک فقره محکومیت کیفری به دلیل تجاوز در کارنامه سیاه خود به ثبت رسانده است که البته به دلیل فساد حاکم بر دستگاه قضایی دوران پهلوی با اعمال نفوذ این پرونده بسته می شود.

این منبع آگاه تصریح کرد: صادق صبا در دوران دانشجویی مخارج خود را از راه های نامشروع تامین می کرد، فعالیت در محیط های مبتذل ، قمار بازی و فروش مواد مخدر از جمله کارهایی بود که وی انجام می داد.

وی افزود: صادق صبا بعد از فرار به لندن مدیریت بخش فارسی بی بی سی را بر عهده می گیرد و از آنجاییکه وی از لحاظ اخلاقی دچار انحطاط و انحراف بود در این مدت به دو کارمند زن خود تجاوز می کند.

این منبع در خاتمه گفت: این دو کارمند زن بی بی سی هم اکنون از دست صادق صبا به مراکز قضایی لندن شکایت کرده اند و پرونده وی در حال بررسی است .


 

برخی در جریان فتنه اسیر فضای موجود شدند

 

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: برخی در جریان فتنه سال 88 دچار فضای موجود شدند.

 

محمدرضا محمودی صبح امروز در آیین گشایش طرح‏های عمرانی و خدماتی شهر جدید پردیس که با حضور فرماندار تهران، معاون عمرانی این فرمانداری و بخشدار مرکزی تهران برگزار شد، اظهار داشت: باید دقت داشت که در حوادث مختلف اسیر جو کاذب احتمالی نشویم.
وی ادامه داد: باید باید با آرامش خاطر راه حق و حقیقت را بجوییم.
محمودی حضرت ابراهیم (ع) را عزیز درگاه باری تعالی خواند و افزود: دلیل عزیزی حضرت ابراهیم (ع) نزد درگاه باری تعالی در میان ائمه و بزرگان دین، حق‏جویی و عدم اسارت در فضای جامعه آن دوران بود.
معاون عمرانی استاندار تهران عزت و سربلندی را در گرو ولایت خواند و گفت: تنها راه عزت و سربلندی دنیا و آخرت، استقرار در مسیر ولایت فقیه است.
وی ادامه داد: احتمال دوری موقت از این مسیر الهی بر اساس رویدادهای دنیوی وجود دارد اما باید دوباره به این راه عزت‏ساز بازگشت.
محمودی با اشاره به بخشی از وقایع هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، جهان استکبار در قبال تجهیز ارتش بعثی از فروش ابتدایی‏ترین تسلیحات و امکانات به ایران خودداری می‏کرد.
معاون عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: اما فرزندان غیور این سرزمین اسلامی با رهبری داهیانه امام راحل عظیم‏الشان (ره) بر دشمنان انقلاب فائق آمده و به پیروزی رسیدند.
وی پیرامون بیداری اسلامی امروز در منطقه اظهار داشت: بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا مصداق پیشتازی بلوغ سیاسی مردم ایران در میان دیگر ملل منطقه است.
محمودی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران 32 سال پیش از این طومار نظام طاغوتی را در هم پیچید تا امروز به الگوی دیگر ملل آزادی‏خواه جهان تبدیل شود.


 

آقای( ه )در یک جمع محرم: نمی گذاریم احمدی نژاد تا پایان دولتش فعالیت کند!

 

آقای( ه )در یک جمع محرم: نمی گذاریم احمدی نژاد تا پایان دولتش فعالیت کند!

آقای (ه) اخیرا در بین یاران وفادار خود گفته است که باید با بحران سازی متناوب برای احمدی نژاد دولت وی را تا22 خرداد ساقط کنیم!

 

این منبع آگاه تاکید کرد: آقای (ه) که از مخالفان اصلی سیاست ها احمدی نژاد طی 6 سال و اندی گذشته محسوب می شود و پیرو همین سیاست ها از گردونه سیاسی کشور به آرامی گنار گذاشته شده است ولی هنوز از نفوذ لازم برای پیگیری اهداف خود بهره مند است اخیرا در بین نیروهای وفادار خود مدعی شده است که اجازه نمی دهیم این دولت به سر انجام برسد.

وی ادامه داد: این شخصیت نام آشنا در جمع یاران خود گفته است فضا برای ساقط کردن دولت به مرور زمان در حال مهیا شدن است اگر بتوانیم با بسیج نیروهای خود در رسانه ها و جاهای دیگر هجمه بیشتری را متوجه دولت کنیم بدون شک نمایندگان احمدی نژاد را به مجلس خواهند کشاند.

این منبع افزود: باید با بحران سازی برای دولت در حوزه های اقتصادی و فرهنگی بتوانیم خشم نمایندگان را فراهم ساخته تا در نهایت با طرح عدم کفایت احمدی نژاد موافقت کنند.

وی گفت: این شخصیت نام آشنا مدعی شده است که فضا برای ساقط کردن دولت مهیا شده است کمی همت می خواهد که خوشبختانه در بین پیاده نظام رسانه ای ما وجود دارد.

این منبع تاکید کرد: در هفته های بعدی پروژه بحران سازی از سوی این جریان برای دولت آغاز خواهد شد تا در نهایت تا 22 خرداد 91 به زعم خود کار احمدی نژاد را یکسره کنند!


 

تاسیس مدرسه علمیه جدید با مدیریت سید یاسر خمینی

 

سید یاسر خمینی قرار است مدیریت یک مدرسه علمیه را در جوار مرقد امام خمینی به عهده بگیرد.

 

این مدرسه حوزوی که بخش عمده عملیات ساخت آن نیز به پایان رسیده است به تربیت و آموزش طلاب خواهد پرداخت.

حجة‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی هم مهر ماه سال گذشته جلسات درس خارج خود را آغاز کرده است.

سید یاسر خمینی درس رسائل در خدمت حجت الاسلام سید عبد الرسول موسوی تهرانی فرا گرفته و در درس خارج اصول حجت الاسلام مهدی گنجی شرکت می کند.

سید یاسر خمینی از سال ۸۸ و پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم بواسطه دیدار با زندانیان، عوامل و سران فتنه ۸۸ در رسانه ها مطرح و حتی گفته شد که جریان افراطی اصلاحات و عناصر مرتبط با فتنه برای استفاده ابزاری از وی برنامه ریزی های گسترده کرده اند.

 

 

بی بی سی بررسی می کند: «مسعود بهنود» مهره سوخته یا عامل اصلی دشمن؟

 

در حالی که معاون وزیر ارشاد، مسعود بهنود را مهره سوخته نامید، بی بی سی با تحریف سخنان ایشان، وی را جزء عناصر اصلی جبهه دشمن ایران قرار داد.

 

شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی (BBC. Persian) در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهر ماه) گفت: «معاون فرهنگی وزارت ارشاد ایران می گوید کتابهای مسعود بهنود، نویسنده و روزنامه نگار در ایران مجوز انتشار ندارد.»
بی بی سی در نقل قول سخنان معاون فرهنگی ارشاد در حاشیه نشست هم‌اندیشی اعضای هفته کتاب تعابیری بکار برده است که در هیچ یک از سایتهایی که این مصاحبه را پوشش داده اند بیان نشده است، از جمله اینکه بی بی سی خبر داد: «"بهمن دری" گفته است: آقای "بهنود" به دلیل همکاری با تلویزیون فارسی بی بی سی معاند است.»
مجری بی بی سی که با بهنود گفتگو می کرد ضمن نقل قسمتی از سخنان "بهمن دری" و تحریف آن، سخنان "دری" را اینگونه نقل کرد:
«فرد یادشده مهره‌ای سوخته است و باید به عناصر اصلی جبهه دشمن که به‌عنوان معاند فعالیت می‌کنند، توجه شود (که ایشان هم در همین زمینه فعالیت می کند) و چندین سال است که کتاب‌های نام‌برده اجازه انتشار ندارد.»
در این نقل قول جمله " که ایشان هم در همین زمینه فعالیت می کند" توسط مجری به سخنان آقای "دری" اضافه شد که ازنوع بیان مجری بی بی سی هم کاملا مشخص است که این جمله را با قصد خاصی به این مصاحبه اضافه می کند.
هر چند در معاند بودن بی بی سی و عوامل آن با ملت ایران شکی نیست، ولی نکته قابل توجه آنجاست که در حالی که "بهمن دری" معاون فرهنگی وزارت ارشاد، این شخص را مهره سوخته می نامد اما مجری بی بی سی با شیطنت و اضافه نمودن یک جمله به سخنان ایشان سعی دارد مسعود بهنود را در دشمنی اش با نظام اسلامی و مردم آزاده ایران مصمم تر نماید و او را جزء عناصر اصلی جبهه دشمن ایران قرار دهد.
اما مسعود بهنود در این گفتگو و در پاسخ اظهارات "بهمن دری" گفت: «از موقعی که دولت آقای احمدی نژاد آمده است ستمگری خیلی خوب رایج شده است و قلع و قمع کتاب هست.»
"بهنود" در ادامه ادعایی بزرگ را مطرح کرد که بلافاصله متوجه عظمت این دروغ شد و گفت: «بعضی از این کتابها بیشتراز 100 هزار نسخه خوانده شده است شاید بیشتر و شاید هم کمتر. من نمی دانم.»
وی در پایان گفت: «وقتی ما خودمان را به دوران اینترنت رساندیم دیگر نگران اینکه چه کسی مجوز بگیرد و چه کسی نگیرد نیستیم چون به مخاطب رسیده است.»
در پاسخ به این مغالطه "مسعود بهنود" باید گفت که عدم صدور مجوز به معنای جلوگیری صد در صد از نشر مطالب شما نیست بلکه به معنای عدم تایید و مطابقت با فرهنگ و مبانی ایران اسلامی است اما اینکه شما می توانید نوشته های خویش را در فضای سایبری و اینترنت و یا از طریق چاپ غیر قانونی منتشر کنید باعث نمی شود که مسئولین جمهوری اسلامی برای امثال جنابعالی مجوز انتشار صادر کنند و بدین طریق مبلغ و موید افکار التقاطی شما باشند.


 

مشارکتی ها و صدو انقلاب 

 

نخست اينكه نشريات همسو با حزب مشاركت و برخي تئوريسين هاي اين حزب علناً در دوره اصلاحات از پايان انقلاب سخن گفته و براي آن ختم گرفتند! سالم ترين آنها مي گفتند دوره انقلاب اسلامي و شعارها و آرمان هاي آن سپري شده است، تندروهايشان كه از اساس مايل به محاكمه انقلاب اسلامي و آرمان ها و متوليان آن بودند.

 

دبيركل سابق حزب مشاركت در راستاي دفاع فصلي و موسمي از انقلاب ادعا كرد شعار صدور انقلاب بعد از انقلاب بر ضد خودش تبديل شد.
محمدرضا خاتمي در گفت وگو با سايت جماران گفت: در سال هاي اول انقلاب در همين تلويزيون جمهوري اسلامي گفت وگو بود، توده اي ها و چريك هاي فدايي خلق مي آمدند و با مسلمانان و عالمان اسلامي بحث مي كردند، دانشگاه ها محل گفت وگو بود. بعد از يك مدتي البته به خاطر مسايلي اين باب گفت وگو بسته شد و ما چه در داخل و چه در خارج از اين مساله ضرر و زيانهايي را متحمل شديم.
وي درباره شعار صدور انقلاب اسلامي گفت: منظور از صدور انقلاب در ديدگاه امام(ره) كاملا روشن بود كه چيست. ولي دو اتفاق افتاد كه ما دراين راه ناكام مانديم نه فقط ناكام بلكه همين شعار صدور انقلاب هم به ضد خودش تبديل شد. يكي گرفتاريهاي داخلي بود. شما مي خواستيد بگوييد صدور انقلاب يعني صدور انديشه و الگو، ما با گرفتاريهاي بعد از انقلاب متاسفانه الگوي درخشاني را كه به دنبالش بوديم نتوانستيم بسازيم نه تنها الگو را نساختيم بلكه در زمينه توليد فكر و انديشه هم دچار اختلال شديم. ما بعد از انقلاب چند تا آقاي مطهري يا آقاي بهشتي تربيت كرديم و يا با متفكرين خودمان الان چگونه برخورد مي كنيم؟ متاسفانه ما در توليد فكر و انديشه و الگو در بعد از انقلاب آن توفيق لازم را نداشتيم.
وي ادامه داد: دومين مشكل اين است كه ما هيچ وقت نيامديم بگوييم كه اگر ما مي خواهيم اين انقلاب را به عنوان يك تفكر و انديشه صادر كنيم در طرف مقابل هم ممكن است تفكر و انديشه وجود داشته باشد. ما چه جايگاهي براي پذيرش آن تفكر و انديشه داريم؟ بسياري وقتي صدور انقلاب را مطرح مي كنند يعني انديشه انقلاب و اسلام و تفكر اصلاح يك جاده يك طرفه اي است كه فقط هر چه ما مي گوييم دنيا بايد بشنود. وقتي صدور انديشه انقلاب موفق مي شد كه به عنوان يك گفت وگو مطرح مي شد درباره اين اظهارات چند نكته قابل تأمل به نظر مي رسد مخصوصا اينكه دبيركل سابق مشاركت و برادر رئيس دولت اصلاحات ژست دلسوزي براي انقلاب گرفته و از موضع يك طرفدار انقلاب حرف زده است.
نخست اينكه نشريات همسو با حزب مشاركت و برخي تئوريسين هاي اين حزب علناً در دوره اصلاحات از پايان انقلاب سخن گفته و براي آن ختم گرفتند! سالم ترين آنها مي گفتند دوره انقلاب اسلامي و شعارها و آرمان هاي آن سپري شده است، تندروهايشان كه از اساس مايل به محاكمه انقلاب اسلامي و آرمان ها و متوليان آن بودند.
ثانيا فضاي گفت وگو را جريان هاي ضد انقلابي مسدود و منقضي كردند كه به رغم شكست در رفراندوم جمهوري اسلامي و تحريم رفراندوم قانون اساسي، اجازه شركت در انتخابات و داشتن تجمع و تريبون و رسانه و ميتينك داشتند اما با اين وجود به جنگ شهري و اختلاف افكني و همكاري با سفارت آمريكا و ترور دست يازيدند.
ثالثا امروز تمام- و نه حتي اكثريت- بقاياي گروهك هاي مورد اشاره نظير حزب توده و فدائيان خلق و سازمان منافقين و... از فتنه سبزي كه اصلاح طلبان حمال و باركش آن شدند، حمايت مي كنند و بنابراين امثال رضا خاتمي به جاي تظاهر به دغدغه عدم صدور انقلاب، بايد از دغدغه شكست ضد انقلاب سازمان دهنده فتنه سبز سخن بگويند و گرنه كورترين تحليل گران هم صدور انقلاب اسلامي را در سلسله شكست هاي جبهه استكبار در لبنان و فلسطين و عراق و مصر و يمن و بحرين و عربستان و اردن و آمريكاي لاتين و در شعارهاي الله اكبر و الاسلام هوالحل و نيز در حمله به سفارت خانه هاي رژيم صهيونيستي و آمريكا مشاهده مي كنند.
رابعا جريان اصلي لانه كرده در حزب مشاركت جزو دشمنان اصلي تفكرات شهيد مطهري و شهيد بهشتي و ساير نظريه پردازان انقلاب اسلامي رده بندي مي شوند و لااقل امثال رضا خاتمي حق ندارند دم از اين شهيدان بزنند. اين شهيدان براي اعتلاي انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي جان در طبق اخلاص گذاشتند و توسط گروهك هايي به شهادت رسيدند كه اتفاقا جزو تربيت شدگان يا حاميان جريان چپ استحاله شده (اصلاح طلبان و فتنه گران فعلي در مشاركت و مجمع روحانيون و...) محسوب مي شوند. و مگر نه اينكه همين حضرات به ترور شخصيت صاحب نظران و متفكراني چون علامه مصباح يزدي و رجال صاحب نام و جريان شناس حوزه هاي علميه پرداخته اند؟




 

جلسات ضد انقلاب زیر سایه کاخ سفید

 

سازگارا و واحدی از شرکت کنندگان در این جلسه بوده‌اند.

 

khkh_sefid

خودنویس با اشاره به جلسات ناکام ضدانقلاب جهت انجام نمایش‌های سیاسی که در لندن برگزار شد نوشت:

«به دنبال دیدارهای انجام گرفته میان فعالان سیاسی در لندن، و همچنین سفر چند هفته‌ای مجتبی واحدی به اروپا برای دیدار با فعالان سیاسی گروه‌های مختلف از گوشه و کنار خبر می‌رسد که قرار است جلسه‌ای غیر رسمی برای بررسی نحوه تشکیل «کنگره ملی» در واشینگتن برگزار شود.»

خودنویس با  اشاره به نام منبعی نامعلوم نوشت:

«یک منبع  ساکن اروپا به خودنویس گفت که قرار است تعدادی از شرکت کنندگان در کنفرانس لندن  در این جلسه حاضر باشند. محسن سازگارا و مجتبی واحدی از جمله شرکت کنندگان در این جلسه بوده‌اند.»

البته خودنویس برای برای رو کردن دست دوستان خود اینگونه خبرمی‌دهد که: «نیک آهنگ کوثر از محسن سازگارا در باره شرکت‌اش در چنین جلسه‌ای پرسید، که سازگارا تاکید کرد که از وجود چنین جلسه‌ای بی‌اطلاع است. همچنین مجتبی واحدی که به تازگی از سفر اروپایی‌اش بازگشته نیز از وجود چنین جلسه‌ای اظهار بی‌اطلاعی کرد.»

خودنویس افزوده است: «این در حالی است که بنا به گفته چند منبع مورد اعتماد خودنویس، در کنفرانس اخیر «بهار عربی» که اخیرا در واشینگتن دی‌سی برگزار شده بود، یک نماینده پیشین مجلس در باره حضور در جلسه‌ای با حضور این افراد از چند نفر نظر خواسته بود. این نماینده سابق مجلس گفته بود که این جلسه در باره طرح کنگره ملی «غیر علنی» خواهد بود.»

این سایت در انتهای خبر با اشاره به مشکلات داخلی میان ضدانقلاب و با تایید حمایت غرب از آنها نوشته است:«یک منبع دیگر به خودنویس گفت که یکی از مسائل مورد نظر که میان برخی این روزها مطرح شده، شبیه‌سازی وضعیت ایران با لیبی است، با این تفاوت مهم که در لیبی، نیروهای خارجی می‌دانستند که طرف‌شان کیست، اما در مورد ایران به خاطر چندپاره بودن اوپوزیسیون، غرب عملا نمی‌داند چه گروهی می‌تواند طرف مشورت قرار گیرد و حتی اداره امور را می‌توان بعد از هر تحول بزرگی به آن گروه سپرد.»

این در حالی است که آمریکا عملاً از بی نتیجه بودن گزینه نظامی علیه ایران سخن گفته است.




 

يك فتنه گر:خاتمي چر از جريان انحرافي الگو نمي گيرد؟ 

 

نزديكي و ابرازتمايل فتنه گران به جريان انحرافي روز به روز گسترده شده و عاملي براي انتقادات بيشتر به سيد محمد خاتمي شده است.

 

نزديكي و ابرازتمايل فتنه گران به جريان انحرافي روز به روز گسترده شده و عاملي براي انتقادات بيشتر به سيد محمد خاتمي شده است.
به گزارش«جوان آنلاين»،در حالي كه بيش از اين فتنه گران و بخش هاي عمده اي از اصلاح طلبان بيش از اين همكاري و ائتلاف نامحسوس با جريان انحرافي را در دستور كار خود قرار داده اند ولكين دراين ايام برخي از محكومان فتنه اخير در واكنش به پيغام هاي اصلاح طلبان براي شركت در فعاليت هاي پنهان انتخاباتي اين جريان به صراحت به سيد محمد خاتمي تاخته و وي را «فرصت طلب»،«ترسو» و « منفعل» خطاب كرده اند.
در همين راستا «ش.ط» از مجرمين و محكومان فتنه ۸۸ نسبت به عدم حمايت خاتمي در شرايط اخير از جريان فتنه گلايه كرده و گفته است خاتمي هنوز كه هنوز است موضع خود را با نظام روشن نكرده است.
وي همچنين با تحسين جريان انحرافي در هنجار شكني و مقابله با نظام خاتمي را به الگوگيري از جريان انحرافي فراخوانده و گفته است صد رحمت به شرف آقاي...كه مي داند تا كجا پيش برود اما ما كجائيم.
گفتني است اين اظهارات در حالي مطرح مي شود كه جريان انحرافي و فتنه در بسياري از مسائل انتخاباتي و سياسي با يكديگر به ائتلاف رسيده و نگاه برخي از فتنه گران و نگراني آنان اين است كه خاتمي مانع بزرگي در پيشبرد اين ائتلاف مي باشد. 
اين فتنه گران همچنين بر اين باورند كه خاتمي بنا دارد ظرفيت فتنه گران را مصادره و در هنگامه انتخابات به سبد اصلاح طلبان واريز نمايد و با تقويت جريان اصلاحي به ليدري خود فرقه سبز را به دست فراموشي بسپارد.


 

آیت الله ممدوحی در گفت وگو با«ندای انقلاب»:مردم در انتخابات هوشیار باشند/فتنه88 و سران آن را فراموش

 

عمق توطئه دشمن و سران فتنه را نبايد كم‌اهميت دانست توطئه به قدری پيچيده بود كه دشمن اعتراف كرده بود كه در هر كشوری اگر اين توطئه طراحی می‌شد، سرنگونی نتیجه حتمی آن کشور بود.

 

mamdohi

عمق توطئه دشمن و سران فتنه را نبايد كم‌اهميت دانست توطئه به قدری پيچيده بود كه دشمن اعتراف كرده بود كه در هر كشوری اگر اين توطئه طراحی می‌شد، سرنگونی نتیجه حتمی آن کشور بود.
آيت‌الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، در گفت‌وگو با ندای انقلاب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد لزوم پرهيز از امنيتی كردن فضای انتخابات گفت: سخنان ایشان اشاره به توطئه‌ای است كه تجربه آن را در انتخابات 88 داشتيم، انتخاباتی كه در سطح ملی برگزار شد و جهانيان از حضور ميليونی ملت ايران متحير شدند و دشمنان از براندازی نااميد شدند، اما برخی از افراد نقشه شومی را طرح كردند كه مدت زيادی امنيت ذهنی و فكری مردم و نظام اسلامی را متوجه جنايت خود كردند.
ممدوحی افزود: برای اينكه دوباره چنين چالشی در انتخابات تكرار نشود و همه مردم و مسئولان از توطئه‌های مختلف دشمن آگاهی داشته باشند، مقام معظم رهبری تاكيد دارند كه انتخابات كه نشانه مردم‌سالاری در كشور است به سمتی نرود كه دشمن بخواهد به واسطه آن از نظام و مردم امتياز بگيرد و آن را امنيتی كند.
وی با بيان اينكه شرط موفقيت در هر انتخاباتی هوشياری مردم است، افزود: مردم نبايد تبليغات دشمن را باور كنند. دشمن می‌خواهد از مردم سربازگيری كند.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به فتنه 88 گفت: در انتخابات سال 88 دشمن و فتنه‌گران داخلی در يك جهت حركت كردند، دشمنان هماهنگ شدند و برخی از مردم نيز فريب حسن ظن خود را به سردمداران فتنه خوردند، ابتدا سخن آنها را باور كردند، تمهيدات مقام معظم رهبری موجب شد تا توطئه سران فتنه ناكام بمانند، و مردم به سطحی از آگاهی دست پيدا كنند كه حماسه نهم دی را بیافرینند، حماسه‌ای يكی از جلوه‌های هوشياری مردم در نظام اسلامی است.
وی عنوان كرد: انتخابات 88 درسهای فراوانی برای مردم و مسئولان دارد، از جمله اينكه مردم بايد حسن نيت خود را نسبت به كسانی كه صلاحيت دارند داشته باشند، هوشياری مردم در انتخابات يكی از اضلاع مهم برگزاری يك انتخابات آرام و مقتدر است.
ممدوحی افزود: مقام معظم رهبری همه تهديدات انتخابات سال 88 را با درايت و كاردانی و سعه صدر خود تبديل به يك فرصت بی‌نظير برای انقلاب اسلامی كردند، عمق توطئه دشمن و سران فتنه را نبايد كم‌اهميت دانست توطئه به قدری پيچيده بود كه دشمن اعتراف كرده بود كه در هر كشوری اگر اين توطئه طراحی می‌شد، سرنگونی نتیجه حتمی آن کشور بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 82974
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

یاران خورشید