حزب منحله مشارکت: موسوی و کروبی را آزاد کنید تا مردم با شما آشتی کنند!!!

حزب منحله مشارکت طی بیانیه ای با حمایت از شروط خاتمی، تحقق این شروط به خصوص آزادی سران فتنه را عاملی برای آشتی مردم با نظام خواندند!

 

سایت رادیو فردا، 10 اکتبر(18 مهر) نوشت: «جبهه مشارکت ایران اسلامی در بیانیه ای که روز دوشنبه منتشر شد، با تشریح موضع خود در قبال انتخابات مجلس نهم از شرایط اعلام شده از سوی محمد خاتمی حمایت کرده و گفته است که آزادی میرحسین موسوی و مهدی کروبی می تواند گامی در جهت برگزاری انتخابات آزاد باشد.»
بنابراین گزارش، حزب منحله شده مشارکت در این بیانیه آورده است: «کودتای سال 88 ضربه بزرگی بر اعتماد مردم به نهاد انتخابات بود به صورتی که امروز متاسفانه برای اکثریت مردم عدم شرکت در انتخابات اصل شده است مگر آنکه خلاف آن یعنی سلامت انتخابات تضمین شود.»
این حزب که به خاطر خیانت به کشور و نقش فعال در فتنه 88 منحل شد، در ادامه به حمایت از سران فتنه پرداخته و مدعی شد: «هنوز اراده کافی و لازم در حاکمیت دیده نمی شود که خواستار تلطیف فضای سیاسی و تضمین حداقل های یک انتخابات آزاد و عادلانه باشد. تداوم حبس زندانیان سیاسی و حصر عزیزان، آقایان موسوی و کروبی که آزادی آنها می تواند طلیعه ای از باز شدن فضای سیاسی و گامی در جهت برگزاری انتخابات آزاد باشد، به منزله چرخیدن در بر همان پاشنه سابق است که هیچ گره ای از کار اقتدارگرایان باز نخواهد کرد.»
در ادامه این بیانیه، در حمایت از شرط های خاتمی آمده است: « در حالی که به نظر می رسد تنها راه نجات کشور از بحران های فراگیر و رو به رشد داخلی و خارجی، برگزاری یک انتخابات آزاد و سپردن امور به دست منتخبین واقعی ملت باشد، شاهد تداوم سیاست های کودتایی دو سال گذشته و حتی در مواردی تشدید آنها هستیم. شرایط حداقلی محمد خاتمی، گشودن راهی پیش پای حاکمیت برای اصلاح سیاست ها و آشتی با ملت[!] و پیشنهادی به مردم برای گذشت و مسئولیت پذیری بیشتر بود که با واکنش مثبت حاکمیت روبرو نشد.»
البته اعضای این حزب منحله در بیانیه خود توضیح نداده اند از کجا متوجه شده اند که ملت با حاکمیت قهر است که حالا شروط آقای خاتمی موجب آشتی آنها می شود؟!شاید از راهپیمایی 9 دی 88 و یا راهپیمایی های 22 بهمن 88 و89 و یا شاید از حضور گسترده مردم در راهپیمایی های روز قدس متوجه قهر مردم با نظام شده اند؟!
گفتنی است فتنه گران که ابتدا تصور می کردند با شرط گذاری برای نظام می توانند از جمهوری اسلامی امتیاز بگیرند، بعد از آنکه با قاطعیت مسئولان مواجه شده اند، تلاش دارند با مطرح کردن ادعاهای واهی همچون قهر مردم با نظام و یا عدم حضور مردم در انتخابات در صورت رد صلاحیت فتنه گران، راه را برای حضور خود در انتخابات مجلس نهم باز کنند، راهی که با شرط گذاری خاتمی بر روی خود بستند.



 

رشوه‌های کلان منافقین در جیب سیاستمدار برجسته آمریکایی

شبکه خبری فاکس نیوز در خبری با عنوان دریافت پول نقد توسط یک سیاستمدار برجسته آمریکایی از گروهک تروریستی منافقین، از روابط پنهانی او با این گروهک پرده برداشت.

 

خبرگزاری فارس: رشوه‌های کلان منافقین در جیب سیاستمدار برجسته آمریکایی

شبکه خبری فاکس نیوز در خبری با عنوان دریافت پول نقد توسط یک سیاستمدار برجسته آمریکایی از گروهک تروریستی مخالف ایران، از روابط پنهانی وی با گروهک منافقین پرده برداشت.

این شبکه با عنوان اینکه در حال حاضر "هاوارد دین" رئیس سابق کمیته ملی دموکرات‌های آمریکا، یکی از مشهورترین افرادی است که در اجتماعات منافقین حاضر شده و به سخنرانی در حمایت از آنان می‌پردازد، یادآور شد که منافقین یک گروه نظامی تروریستی عجیب و بحث برانگیز هستند که برای خروج از لیست سازمان‌های تروریستی، به شدت در حال لابی گری در دولت اوباما است.

فاکس نیوز ضمن تکرار گزارش رسانه‌ها مبنی بر دریافت مبلغ 20 هزار دلار برای 10 دقیقه سخنرانی از سوی سیاستمداران آمریکایی، افزود که هاوارد دین و بسیاری از دیگر سیاستمداران سرشناس از طیف‌های مختلف سیاسی در آمریکا، مبالغ هنگفتی پول از این گروهک دریافت کرده‌اند تا برای فشار به دولت اوباما برای خروج منافقین از لیست سازمان‌های تروریستی در تجمعات آنان حضور پیدا کنند.

فاکس نیوز در پایان به این نکته اشاره کرد که هاوارد دین، خود به دریافت پول برای حضور در این تجمعات و سخنرانی‌ها اعتراف کرده اما مبلغ آن را فاش نکرده است.

هاوارد دین یکی از رهبران حزب دموکرات آمریکا و فرماندار سابق ایالت ورمونت است که در سال 2004 نامزد ریاست جمهوری آمریکا نیز بوده است.



 

درخواست تاج زاده از احمدی نژاد برای افشای اسناد

مصطفی تاجزاده در یادداشتی که به ادعای ارگان میرحسین موسوی از زندان ارسال کرده، با اشاره به اسناد ادعایی روزنامه ایران،‌ خواستار افشای این اسناد از سوی دکتر احمدی نژاد شده است.

 

ارگان رسمی دولت اواخر شهریور ماه در قالب شعری کوتاه از ۱۴۰ هزار سندی سخن گفت که محمود احمدی‌نژاد از ۳۱۴ مقام در کشور دارد و در زمان مقتضی نسبت به انتشار آن اقدام خواهد کرد!

تاج زاده در این باره نوشته است: نمی دانم این موضوع هم لاف است و یکی دیگر از دروغ های معجزه هزاره سوم سابق و عامل سحره و جن گیرها در حال حاضر است یا او واقعاً این اسناد را در اختیار دارد. در هر حال نباید از این مسئله ساده گذشت.

به گفته این فعال جریان فتنه "لازم است آقای احمدی نژاد مجبور به پاسخ گویی شود که در صورت درست بودن ادعای روزنامه ایران، چرا این اسناد را برای پی گیری در اختیار قوه قضائیه یا رهبری نظام نگذاشته است! اگر هم بر این باور است که ارائه اسناد مذکور به مقام رهبری یا قوه قضائیه بی فایده است، چرا تاکنون آن ها را افشا نکرده است؟"

تاج زاده در بخش دیگری از نامه خود ادعای جالبی را بیان و عنوان کرده است: به باور من دولت مردان کنونی ترکیه، سیاست داخلی و خارجی دولت اصلاحات به پرچم داری آقای خاتمی را تعقیب می کنند. به همین دلیل توانسته اند هم زمان اعتماد و احترام دولت ها و ملت ها را جلب کنند و حتی در ایران با استقبال قشرهای وسیعی از هم وطنان ما مواجه شوند.

دولت ترکیه این روزها به واسطه همراهی با رژیم صهیونیستی و آمریکا در مقابله با سوریه به عنوان یکی از محورهای مقاومت منطقه و دادن اجازه استقرار سپر موشکی غرب در خاک ترکیه در معرض انتقادات افکار عمومی منطقه بویژه ایرانیان قرار دارد.

گفتنی است، تاج زاده که بدلیل نقش آفرینی فعال در ایجاد، برنامه ریزی و هدایت فتنه ۸۸ اکنون در زندان به سر می برد، معاون وزیر کشور دولت اصلاحات بوده است. او در جریان فتنه ۷۸ هم نقش بارزی در تحریک و هدایت اغتشاشات ۱۸ تیر ۷۸ داشت.



 

در استقبال از خورشید انقلاب
رقص مروارید اشک بر گونه دانشجویان کرمانشاه با سربندهای 'یا خامنه‌ای'

 دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمانشاه با حضور در میدان آزادی به استقبال از رهبر انقلاب آمده‌اند و برای دیدار با ایشان لحظه‌شماری می‌کنند.

خبرگزاری فارس: رقص مروارید اشک بر گونه دانشجویان کرمانشاه با سربندهای 'یا خامنه‌ای'

  دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمانشاه با حضور در مسیر حرکت مقام معظم رهبری همراه با دیگر مردم این استان به استقبال از رهبر معظم انقلاب آمده‌اند.

دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمانشاه از شب گذشته با حضور در میدان آزادی شهر کرمانشاه با نصب پلاکاردها و تصاویر متفاوت شور و اشتیاق خود از حضور ایشان در این استان را اعلام کرده‌اند.

تعداد زیادی از این دانشجویان نماز صبح خود را در خیابان‌های اطراف و در میدان آزادی اقامه کرده و هم‌اکنون با در دست داشتن تصاویر زیادی از رهبر انقلاب به انتظار حضور ایشان نشسته‌اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی لحظاتی قبل در میان استقبال گسترده مردم ولایتمدار کرمانشاه وارد این شهر شدند.

معظم‌له پس از طی کردن مسیر دیدار با مردم و استقبال در ورزشگاه آزادی شهر کرمانشاه، در جمع مردم این شهر سخنرانی خواهند داشت.

رهبر انقلاب در جریان سفر خود دیدار ویژه‌ای با دانشگاهیان استان کرمانشاه خواهند داشت و در جریان این دیدار دانشجویان نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود را درخصوص مسائل دانشگاهی، کشور، منطقه و جهان اعلام می‌کنند.


 


 

مردم استان تصمیم گرفتند تا برای سلامتی مقام معظم رهبری 20 هزار ختم قران در طول سفر ایشان به استان انجام شود/ بسیاری از جوانان با بودجه خود ایستگاههای صلواتی دایر کرده و به مردم شربت و شیرینی می دهند و فقط در یک پایگاه و ایستگاه صلواتی در میدان آزادی کرمانشاه، هشت هزار «نان ساجی و نان شیرینی بژی» که از نان های پرطرفدار محلی است، پخت و بین مردم توزیع کردند.


 

در حالی که مردم همیشه غیور کرمانشاه، ورود رهبر معظم انقلاب به این خطه را لحظه شماری می کنند، حواشی جالب و شنیدنی ای پیش از سفر رهبر معظم انقلاب در این منطقه رقم خورده است.

 محمد کرمی راد نماینده کرمانشاه در مجلس که بعد از جلسه روز سه شنبه مجلس عازم کرمانشاه شد، در بدو ورود به استان صحنه های جالبی را از شور و شوق مردم برای استقبال از مقام معظم رهبری مشاهده کرد که در تماس خبرنگار ما آنها را بیان داشت:


وی با اشاره به وضعیت شهر، اشتیاق و لحظه شماری مردم کرمانشاه، گفت: مردم استان تصمیم گرفتند تا برای سلامتی مقام معظم رهبری 20 هزار ختم قران در طول سفر ایشان به استان انجام شود که در همین راستا در یک کار فرهنگی هماهنگ ختم قرآن را بین اقشار مختلف استان از جمله نخبگان، دانشجویان، دانشگاهیان، روحانیون و... تقسیم کردند.


وی افزود : یکی از اهالی استان با مراجعه به اینجانب اعلام کرد که به مناسبت سفر مقام معظم رهبری، نذر کرده تا امشب (سه شنبه  شب) با حضور در استادیوم آزادی کرمانشاه، محل اجتماع مرد برای دیدار صبح چهارشنبه با رهبری، به دعا و نیایش مشغول شود و فردا را روزه بگیرد. این فرد از من می خواست تا برایش هماهنگی کنم تا بتواند به استادیوم راه یابد و مسئولین اجازه ورود به وی دهند.

کرمی راد همچنین با اشاره به فعالیت های خودجوش مردم ادامه داد: بسیاری از جوانان با بودجه خود ایستگاههای صلواتی دایر کرده و به مردم شربت و شیرینی می دهند و فقط در یک پایگاه و ایستگاه صلواتی در میدان آزادی کرمانشاه، هشت هزار «نان ساجی و نان شیرینی بژی» که از نان های پرطرفدار محلی است، پخت و بین مردم توزیع کردند.


گفتنی است، از سوی دیگر مديرکل تبليغات اسلامي و رييس کميته تبليغات استقبال از رهبر معظم انقلاب در استان کرمانشاه، برخي برنامه‌ها و ديدارهاي معظم‌له در سفر به کرمانشاه را تشريح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين اسماعيل قبادي اظهار كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامي پس از ورود به شهر کرمانشاه و برگزاري مراسم استقبال از ايشان، سخنراني عمومي در جمع اقشار مختلف مردم کرمانشاه خواهند داشت.
 
وي افزود: مراسم استقبال مردمي از ميدان آزادي شروع و به سمت ورزشگاه آزادي كرمانشاه ادامه دارد. همچنين سخنراني رهبر انقلاب در ورزشگاه آزادي کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 
وي گفت: نشست با روحانيون و علماي استان، جلسه با مديران ادارات و سازمان‌ها، نشست مشترک با نخبگان حوزوي و دانشگاهي، جلسه با خانواده شهدا و جانبازان و نشست با بسيجيان از جمله ديدارهاي رهبر فرزانه انقلاب در کرمانشاه است.
 
قبادي افزود: رهبر انقلاب همچنين در اين سفر پرخير و برکت در شهرستان‌هاي كنگاور، پاوه و گيلانغرب شخصاً حضور مي‌يابند و نمايندگان ايشان از مابقي شهرستان‌ها بازديد بعمل مي‌آورند.
 
 
وي همچنين اضافه کرد: طبعا ويژگي بارز اين سفر انتظار 23 ساله آحاد مردم براي ديدار با مولا و مقتداي خويش است.
 
قبادي تأکيد کرد: بي شک ملاقات نزديک آحاد مردم با رهبر انقلاب و ارايه گزارش از سير تحولات در حضور معظم‌له و کسب رهنمودهاي ايشان در رشد و بالندگي استان نقش بسيار مهم و تعيين کننده‌اي دارد.


 

خانه‌های کرمانشاه ستاد استقبال از رهبر انقلاب+ عكس

گروه استان‌ها – کرمانشاه: اگر هر دیاری به خصلتی از اهالی آن توصیف می‌شود بی شک مهمان نوازی شاخص برجسته کرمانشاه  است.

نقل است که اهالی این دیار در پذیرایی از زائران کربلای معلا با هم رقابت داشتند تا آنجا که هیات‌های مذهبی به صف  می‌نشستند تا آنگاه که نوبت‌شان رسید 10 کیلومتر بیرون از شهر رفته و از آنجا آیین استقبال از کاروان زائران عتبات عالیات را اجرایی کنند و بعد از چند روز پذیرایی کامل درحسینیه‌های خود، با سلام و صلوات آنها را به سمت کربلا بدرقه کنند و در برگشت زائران نیز همین منوال در میان اهالی کرمانشاه مرسوم بوده است.

این خصلت مهمان‌‌نوازی اگرچه با پذیرایی از زائران قبر امام حسین (ع) بر تارک دیار غیورمردان کرد درخشان شده است اما با اندک معاشرتی می‌توان عمق مهمان دوستی را در زندگی اهالی کرمانشاه  دید.

 زاگرس نشينان حالا که منتظر مهمانی عزیز کرده اند ديگر توان پنهان كردن شور و شوق وصف ناشدنی خود را ندارند. شايد 23 سال انتظار بر اين شور و شعف افزوده باشد اما فلسفه اين جوش و خروش كرمانشاهيان را كه به شهادت تاريخ سازان اين خطه بعد از انقلاب بي نظير است، بايد جاي ديگري جست.

آنجا كه تنها خبر آمدن آقا كافي بود تا بسياري از اهالي اين شهر با لباس هاي محلي صبحگاهان پيش از آغاز فعاليت روزانه، خود را به فرودگاه رسانده و با آب و جارو كردن مسير منتظر مهمان خود هستند.

يا آن رانندگاني كه به يمن قدوم آقا با خط درشت پشت شيشه ماشين هاي خود نوشته اند كه از ولادت امام رضا(ع) تا سفر آقا صلواتي‌اند.

يا آن 700 نفر از اهالي صحنه كه راضي نشدند تا آسوده امام خود را زيارت كنند كه با پاي پياده خود را به موعد ديدار برسانند.

گزارش خبرنگاران محلي از حال و هواي اين ديار خواندني است. اقدامات خودجوش مردم ولایت‌مدار استان کرمانشاه در استقبال از مقام معظم رهبری به حدی فراتر از انتظار است که تعجب هر بیننده‌ای را بر مي‌انگيزد. به حدی که به جرأت می توان گفت هر خانه و هر اتومبیلی که در شهر می‌بینید یک ستاد استقبال مردمی از حضرت آقا شده است و در عمل مسوولان سياسي و اجتماعي شهرستان‌ها را به محاق كشانده و نقش و حضور آنان را در اين برنامه ريزي‌ها كمرنگ كرده است.

کرمانشاهی های ميهمان نواز در فاصله كمتر از يك روز مانده به سفر مقام عظماي ولايت به اين استان و در آستانه پايان چشم براهي، مهياي استقبال از رهبر خود حضرت آيت الله خامنه‌اي (مدظله العالي) شده‌اند و اين شوق سراسر استان را فرا گرفته است.

کرمانشاه كه مفتخر به زيارت ولي امر مسلمين در دقايق نخست سفر معظم له است از روز يكشنبه پذيراي هزاران نفر از مردم ساير شهرستان‌هاي استان است كه به شوق زيارت رهبر ترك خانه و كاشانه كرده اند.

ستادهاي استقبال مردمي از مقام عظماي ولايت در شهرستان هاي استان نيز به شدت سرگرم تدارك استقبال باشكوه از رهبر انقلاب اسلامي هستند و در حال آذين بندي شهرها. حضور خودجوش و گسترده مردم در تدارك برنامه‌هاي ويژه استقبال به حدي است كه در عمل مسئولان سياسي و اجتماعي شهرستان‌ها را به محاق كشانده و نقش و حضور آنان را در اين برنامه ريزي‌ها كمرنگ كرده است.

شوق مردم در شهرستان‌هاي پاوه، گیلان غرب، و کنگاور كه قرار است پس از کرمانشاه مفتخر به ميزباني مقام عظماي ولايت باشند در عمل اين شهرها را به عرصه‌اي براي نمايش ارادت قلبي يكايك مردم اين شهرستان‌ها به انقلاب اسلامي و رهبر معظم تبديل كرده است.

شهر مرزي گیلانغرب كه در دوران دفاع مقدس دومین شهر مقاوم نامیده مي‌شود، در روزهاي اخير و در شوق ميزباني از رهبر انقلاب اسلامي يكپارچه شور و شعف و شادمان است.

مرزنشينان غيور پاوه با آذين بندي و نصب پارچه نوشته‌هايي كه مضامين آنها برآمده از مكنونات قلبي آنهاست خود را آماده استقبال از رهبر فرزانه كرده اند. روحانيون اهل سنت شهرستان پاوه در اين شهرستان طلايه‌داران مردم براي استقبال از ولي امر مسلمين در سفر ايشان به اين شهرستان محسوب مي‌شوند كه حضورشان در آيين‌هاي تدارك ديده شده براي استقبال از رهبر شور وصف ناپذيري به جامعه پاوه ای بخشيده است.

مردمان شهر کنگاور که به دارالمومنین معروف است نيز در روزهاي اخير و در اشتياق زيارت رهبر و مقتداي خود لحظه شماري مي‌كنند و از دل و جان مهياي استقبال از رهبر معظم رهبر انقلاب اسلامي هستند.

شهر کنگاور از روزهاي پيش يكپارچه شور و شوق است، مردم اين شهر با آذين بندي خيابان‌ها و نصب پرچم‌هاي جمهوري اسلامي و تصاوير بزرگ رهبر معظم انقلاب اسلامي در تدارك استقبال با شكوه از معظم له هستند.

مردمان خوب اين شهرستان هم قرار است مفتخر به ميزباني از مقتداي خود، در سفر مقام معظم رهبري به استان کرمانشاه باشند.



 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

یاران خورشید